تحصیل رایگان در ایتالیا به زبان انگلیسی

تحصیل رایگان در ایتالیا به زبان انگلیسی

تحصیل رایگان در ایتالیا به زبان انگلیسی در سال 2017 در دانشگاه ها و دانشکده های عالی رتبه ایتالیا آموزشات و تحصیلات، با کمک هزینه درسی ایتالیایی ها ارائه می شود. به طور تاریخی ایتالیا در برگزاری ترم های طراحی دانش آموزان وضعیت قدرتمندی داشته است. این کشور های اروپایی اکثرا به علت وضعیت تحصیلی توسعه یافته شان، شناخته شده و معروف هستند. بیش از 27 دانشگاه ایتالیا مطابق با استانارد های بین المللی می باشند. اما بیش از 90 دانشگاه در بین دانش آموزان عمومیت دارد.

تحصیل رایگان در ایتالیا به زبان انگلیسی

شرایط تحصیل رایگان در ایتالیا به زبان انگلیسی

همه این دانشگاه ها از دانش آموزان خارجی در سراسر جهان، استقبال می کند. دولت ایتالیا کمک هزینه های تحصیلی زیادی را برای بومیان و دانش آموزان خارجی ارائه می دهد. اگر دانش آموزان خارجی مشتاق به دریافت کمک هزینه های تحصیلی دانشگاه ایتالیایی هستند باید به سفارت ایتالیا مراجعه کنند. دانش آموزان باید فرم را فقط به سفارت ایتالیا برگردانند. همچنین میتوانید برای کسب اطلاعات تکمیلی درباره تحصیل در ایتالیا به موسسه توسعه گران مهر مراجعه نمایید.

مزایای تحصیل رایگان در ایتالیا به زبان انگلیسی

وزارت امور خارجه ایتالیا کمک هزینه تحصیلی را با نام به کار انداختن استعداد ها در ایتالیا رهبری میکند که با یک سری برنامه های زبان انگلیسی رهبری می شود. دوره ها با روشی ویژه جهت تهیه نیاز های تجارتی و اقتصادی جهان ایتالیا، طراحی شده است. این به دانش آموزان خارجی اهل برزیل، هند، ترکیه، کلمبیا و جنوب آفریقا پیشنهاد می شود. اینجا دو مرحله اول دوره تئوری بوده و دو مرحله بعدی آموزش کار در شرکت ایتالیایی می باشد. دانش آموزی با سه یا چهار سال مدرک مجردی، برای آن واجد شرایط می باشد. اما دانش آموزان مجبورند تنظیم ملاک و معیار ها را به وسیله موسسه ببینند. جهت کسب اطلاعات درباره مهاجرت تحصیلی به ایتالیا با مشاورین موسسه توسعه گران مهر تماس فرمایید.

کمک مالی برای تحصیل در ایتالیا به زبان انگلیسی

این کمک مالی بر اساس روش دوره ای به دانش آموزان فارغ التحصیل ارائه می شود. سی کمک هزینه داده می شود. پنج تا از آنها در اولین دوره داده می شود و بیست و پنج تای بعدی در دومین دوره داده می شود. ارزش و بهای جایزه €11,059 می باشد. اول از همه دانش آموز باید توسط موسسات آکادمی برای دوره ها انتخاب شود. آنها تا به حال کمک هزینه های تحصیلی متناقضی دریافت نکرده اند و دانشگاه متناقضی ثبت نام نکرده است. دانش آموزان برای تحصیل در خارج باید در آزمون های SAT و GRE حضور داشته باشند. درباره هزینه زندگی در ایتالیا بخوانید .

برای کسب اطلاعات بیشتر و همچنین مشاوره حضوری با مشاورین موسسه توسعه گران مهر تماس فرمایید.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط و مزایای ویزای کار

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

ثبت درخواست مشاوره فوری