دوره های پزشکی عمومی جهت تحصیل دندانپزشکی در چین در زمینه های: پروتز دندانی، جراحی عمومی، دندان پزشکی عملیاتی، آسیب شناسی دهان، جراحی دهان و فک و صورت، علم مواد دندانی، جامعه دندانپزشکی و کارهای پیشگیرانه، پریودنتولوژی و داروهای خوراکی و در نهایت ارتودنسی به زبان انگلیسی توسط آموزگاران برجسته تدریس می شود.

شرایط تحصیل دندانپزشکی در چین

جهت تحصیل در چین لیسانس جراحی دندان یک مدرک کارشناسی ارشد است که برای یک دوره یا برنامه در زمینه دندانپزشکی اهدا می شود. این مدرک به عنوان B.D.S. یا BChD یا BDentS، که به اختصار از لیسانس جراحی دندان است، شناخته شده است. در برخی از کشورها، این مدرک را به عنوان دکتر جراحی دندان (DDS) و یا دکتر دندانپزشکی به عنوان BDS نامیده می شود. BDS یکی از پرطرفدارترین زمینه های علوم پزشکی است، BDS یک متخصص دندانپزشکی را قادر می سازد که به طور کلی بین 5-6 سال در بسیاری از دانشگاه های پزشکی در چین تحصیل کند و سال آخر آن کارآموزی در بیمارستان است.

دانشجویان بین المللی در چین

پس از انجام کارآموزی، دانشجویان بین المللی در امتحان نهایی شرکت می کنند و در صورتی که به خوبی امتحان را به پایان برسانند، گواهینامه BDS دریافت می کنند. برنامه آموزشی BDS در چین در حال حاضر در میان برنامه جذب دانشجویان بین المللی است، این برنامه به زبان انگلیسی در برخی از دانشگاه های پزشکی چینی تدریس می شود.

دانشجویان بین المللی در چینتعالی آموزش پزشکی به شدت با افزایش درخواست دانشجویان بین المللی برای پیوستن به برنامه چینی BDS ارتباط دارد. امروزه برنامه دندانپزشکی چینی به استانداردهای بین المللی نزدیک شده است. دوره های اصلی در برنامه درسی BDS در چین شامل:

  • آناتومی عمومی
  • بافت شناسی و جنین شناسی
  • دارویی عمومی
  • فیزیولوژی
  • آسیب شناسی عمومی
  • بیو شیمی
  • میکروبیولوژی دهان و مورفولوژی دندان

آموزش دندانپزشکی در چین

دانشگاه های تحصیل دکترا در چین با برنامه BDS در بهترین دانشگاه های پزشکی در سراسر جهان رتبه بندی می شوند، این شهرت برگرفته از کیفیت برنامه متوسط ​​BDS و استفاده از تکنولوژی مدرن در دندانپزشکی است. از آن جایی که برنامه زبان انگلیسی BDS در چین آغاز شده است، بسیاری از دانشجویان بین المللی فارغ التحصیل شده اند و اکنون در کشورهای خود و دیگر کشورها شغل خوبی دارند. هدف از برنامه متوسط ​​BDS انگلیسی این است که در حال حاضر فارغ التحصیلان به عنوان دندانپزشکان کار کنند و دانشجویان بین المللی جدید برای پیوستن به برنامه BDS در چین مشتاق شوند.

صنعت دندانپزشکی در چین

صنعت تولید دندانپزشکی طی 5 سال گذشته با رشد سالانه 7/17 درصد به مجموع 1.42 میلیارد دلار در سال 2017 دست یافته است. این صنعت مدت ها در چین توسعه یافته است، زیرا هم دولت و هم شهروندان توجه زیادی به سلامت دندان خود دارند. به طور مداوم بهبود استانداردهای زندگی و تأکید بیشتر بر سلامت دندان ها، عامل اصلی توسعه صنعت بوده است. رشد تولید در طول پنج سال گذشته افزایش یافته است و پیش بینی می شود که در سال های آینده این پیشرفت قوی باشد. انتظار می رود در سال 2017، درآمد صنعت به 1.42 میلیارد دلار برسد که در مقایسه با سال گذشته 9.2 درصد رشد داشته است. رشد صنعت طی پنج سال گذشته با افزایش تقاضای داخلی و تقاضای خارجی مواجه شده است.

در نهایت مشاورین و وکلای موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) می توانند شما را از شرایط تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در چین با خبر نموده و روند اخذ ویزای چین را به شما راهنمایی کنند.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط و مزایای ویزای کار

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

ثبت درخواست مشاوره فوری