تحصیل در دانشگاه دلفت هلند

تحصیل در دانشگاه دلفت هلند

دانشگاه تکنولوژی دلفت (TU Delft) به سال 1842 باز می گردد، زمانی که پادشاه ویلم دوم هلند آکادمی سلطنتی را برای آموزش مهندسان و کارمندان دولت تاسیس کرد. عنوان دانشگاه در سال 1986 به این موسسه اعطا شد و در حال حاضر قدیمی ترین و بزرگترین دانشگاه فناوری در هلند است. در ادامه مقاله به صورت مختصر به تحصیل در دانشگاه دلفت هلند اشاره شده است.

شرایط تحصیل در دانشگاه دلفت هلند

حدود 16.000 دانشجو با جامعه ای بزرگ از دانشجویان بین المللی جهت تحصیل در هلند در دانشگاه دلفت این کشور مشغول هستند. این دانشگاه در سراسر 8 دانشکده، 14 دوره کارشناسی و بیش از 35 دوره ارشد در زمینه های طراحی، مهندسی و علم ارائه می دهد. در حالی که تمام مقاطع کارشناسی ارشد به زبان انگلیسی تدریس می شود، بیشتر برنامه های تحصیلی مقطع کارشناسی به زبان هلندی تدریس می شوند (برنامه های کارشناسی مهندسی هوا و فضا و علوم زمین کاربردی به انگلیسی).

آموزش در دانشگاه دلفت هلند

دلفت به عنوان یک موسسه خلاق و آینده نگر با چشم اندازی بین المللی شناخته شده است جایی که کار تیمی برای حل مشکلات مورد تاکید قرار گرفته است. با حمایت از مشارکت های استراتژیک با صنعت، دولت ها، انجمن های تجاری، و دانشگاه های متعددی در هلند و در سراسر جهان، آموزش در TU دلفت برای دانشجویان با آموزش های تکنولوژی، مهارت های تحلیلی و تفکر انتقادی با امکانات در سطح جهانی ارائه می شود.آموزش در دانشگاه دلفت هلند

برنامه های دانشگاهی به دانشجویان اجازه می دهد تا کارآموزی و پروژه های تحقیقاتی طراحی شده را انجام دهند تا شروعی برای استخدام در بازار فارغ التحصیلی باشند و مهاجرت به هلند را برای آن ها آسان می سازند. با دانشجویان دانشگاه که مسئول توسعه پروژه هایی مانند یک ماشین انرژی خورشیدی، یک ربات پرنده که از لاستیک ماشین بازیافتی ساخته شده است.

دوره های دانشگاه دلفت هلند

دانشگاه دلفت بیش از 140 ورزش و رسانه های خلاق را از طریق مرکز ورزشی و فرهنگی خود ارائه می دهد و دارای انجمن های تحصیلی است، که از طریق آن دانشجویان می توانند در سفرهای تحصیلی و فعالیت ها شرکت کنند. شبکه فارغ التحصیلی TU دلفت دارای بیش از 50،000 عضو در سراسر جهان است و دانشگاه ادعا می کند که مرتبط با سه برنده برجسته جایزه نوبل است: Jacobus Henricus van ‘t Hoff برای شیمی، Heike Kamerlingh Onnes و Simon van der Meer برای فیزیک. شهر دلفت بین روتردام و لاهه واقع شده است و یک شهر دانشجویی است، که توسط کانال ها احاطه شده و مرکز تاریخی آن به دوران قرون وسطی بازمی گردد.

دانشگاه دلفت هلند در سال 2018، در رتبه 63 برترین دانشگاه های دنیا قرار گرفته است. تحصیل در دانشگاه تکنولوژی دلفت هلند در رتبه ممتاز وزارت وزارت علوم ایران می باشد. برنامه ها و شرایط مهاجرت تحصیلی به هلند را از زبان مشاورین ما در موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی(توسعه گران مهر) بشنوید آنها شما را به صورت کامل راهنمایی خواهند کرد.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط و مزایای ویزای کار

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

ثبت درخواست مشاوره فوری