تجربیات زندگی در فرانسه

تجربیات زندگی در فرانسه

در حالی که نقل مکان به فرانسه ممکن است فرصتی برای زندگی باشد، زندگی در سرزمین پنیرهای گوناگون با معایب و مزایایی همراه است. به مهاجران توصیه می شود که قبل از اینکه سوار هواپیما به مقصد فرانسه شوند، درباره شرایط و همچنین تجربیات زندگی در فرانسه تحقیق کنند.

تجربیات زندگی در فرانسه

بزرگترین تصمیم مهاجرانی که به فرانسه سفر می کنند، باید این باشد که زندگی در حومه شهر یا محیط شهری را ترجیح دهند. حومه شهرها مناطق های وسیعی از زمین، زندگی اجتماعی و خانه های بزرگتر را ارائه می دهند. شرایط زندگی در فرانسه به این معنی است که حمل و نقل عمومی و همچنین مواد غذایی، خرید، بیمارستان ها و موارد دیگر همیشه در دسترس است. بدون توجه به مکان، مهاجران با گزینه های بسیاری از مسکن مواجه هستند. بیشتر آژانس های املاک و مستغلات لیست املاک را در پنجره های خود و در وب سایت های خود نشان می دهند. به همین ترتیب، یک جستجوی اینترنتی ساده می تواند لیست آپارتمان ها، خانه ها یا گزینه های اتاق مشترک (مبله یا غیر مبله) را ارائه دهد.

هزینه زندگی در فرانسه

بیشتر شهرها یک سیستم اتوبوس، مترو و تراموا را با قیمت های بسیار مناسب ارائه می دهند. فرانسه همچنین دارای تعدادی از فرودگاه های منطقه ای و ایستگاه های قطار برای کمک به مسافران خارج از کشور در اروپا است. مهاجرانی که در مناطق روستایی فرانسه زندگی می کنند، حتما احتیاج به یک ماشین دارند. بسیاری از مواد مصرفی اصلی در فرانسه مانند سوخت، غذا و لباس، بسیار گران هستند. مالیات بر ارزش افزوده به اکثر کالاها و خدمات اعمال می شود، که به میزان زیاد 19.6 درصد است. با توجه به نوع منطقه هزینه های اجاره و خانه نیز می تواند بسیار زیاد باشد.

هزینه زندگی در فرانسه

هزینه آپارتمان در فرانسه

اکثر آپارتمان ها و خانه ها در فرانسه بسیار قدیمی هستند. تمام مستاجران که در یک ملک زندگی می کنند باید مالیات اقامت سالانه فرانسه را پرداخت کنند، مقدار آن بستگی به منطقه دارد. فرانسوی ها هر روز یک تا دو ساعت را صرف غذا می کنند و همچنین وقت های استراحت بسیار برای قهوه خوردن میگذارند. نقل مکان به فرانسه مستلزم مسئولیت های مختلف مانند باز کردن حساب بانکی، تغییر مجوز رانندگی و یا مواجه شدن با کاغذ بازی های ویزا است. برخورد با بوروکراسی فرانسه، متاسفانه بخش اجتناب ناپذیر زندگی در فرانسه است. فرانسه به عنوان کشوری با یکی از بیشترین تعداد روزهای تعطیلات مشهور است. مدارس هر شش یا هفت هفته یک تعطیلات طولانی دارند که اجازه می دهد تا خانواده ها از بودن با همدیگر لذت ببرند.

هزینه حمل و نقل و تحصیل در فرانسه

در حالی که گزینه های زیادی برای سفر به فرانسه وجود دارد، همه آنها ارزان نیستند. TGV، یا قطار با سرعت بالا، رفتن به داخل و خارج از پاریس بسیار گران است. جهت تحصیل در فرانسه اکثر مدارس بین ساعت 8:30 صبح تا 9 صبح شروع می شوند و بین 4:30 و 5 بعد از ظهر به پایان می رسد و 90 دقیقه تا 2 ساعت وقت نهار ارائه می دهند. گزینه های زیادی برای مراقبت از کودکان در فرانسه وجود دارد، که آنها می توانند گران و رقابتی باشند. شایع ترین شکل مراقبت، کودکستان است که معمولا مراقبت تمام وقت و نیمه وقت را ارائه می دهند.

اگر اطلاعاتی که درباره فرانسه در اختیار شما قرار دادیم کامل نبود بهتر است که با مشاورین ما در موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) در ارتباط باشید.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط و مزایای ویزای کار

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

ثبت درخواست مشاوره فوری