اقامت سرمایه گذاری روسیه

اقامت روسیه سرمایه گذاری

[vc_row][vc_column width=”1/4″ offset=”vc_col-lg-offset-0 vc_col-md-offset-0 vc_hidden-md vc_col-sm-offset-0 vc_hidden-sm vc_hidden-xs”][vc_widget_sidebar sidebar_id=”sidebar-48217″][vc_widget_sidebar sidebar_id=”sidebar-48232″][vc_widget_sidebar sidebar_id=”sidebar-48257″][vc_widget_sidebar sidebar_id=”sidebar-48235″][vc_widget_sidebar sidebar_id=”sidebar-48233″][/vc_column][vc_column width=”3/4″][vc_column_text font_size=”18″]

سال گذشته رییس جمهور روسیه قانونی را امضا کرد که طبق آن به کارفرماها، سرمایه گذاران و کارمندان با مهارت بالای خارجی، اقامت آسان کشور روسیه داده می شود. اگر شما شغل آزاد دارید و تجارتتان موفق است، می توانید به روسیه نقل مکان کنید و احتمال اقامت روسیه سرمایه گذاری گرفتنان در طی سه سال آینده بسیار بالاست. شما همچنین می توانید یک تجارت تازه را آغاز کنید و به این ترتیب صلاحیت گرفتن حق شهروندی را به دست آورید.

اقامت روسیه سرمایه گذاری

شرایط اقامت روسیه سرمایه گذاری

معیارهای صلاحیت پیدا کردن به عنوان کارآفرین بسیار سرراست هستند: به مدت سه سال هر سال 10 میلیون روبل درآمد مشمول مالیات کسب کنید. چند ماه پیش، این مبلغ به 300000 دلار آمریکا می رسید. با سقوط ارزش روبل در بازار جهانی، این مبلغ امروزه کمتر از 163000 دلار آمریکاست. (به روزرسانی: تا تاریخ مارس 2016، این مبلغ به 146000دلار نزدیک شده است). جهت اطلاع از شرایط مهاجرت به روسیه میتوانید با مشاورین موسسه توسعه گران مهر تماس فرمایید.

اگر می خواهید سرمایه ی خود را از دلار به روبل تبدیل کنید، حالا بهترین وقت برای این کار است زیرا  عملا “هزینه های” مهاجرت خود را نصف کرده اید. علت آوردن کلمه ی “هزینه” در گیومه این است که جدای از خود مالیات، در واقع هیچ هزینه ای وجود ندارد. شما تنها از تجارت سودده خود لذت می برید و در ازا مبلغی را به عنوان مالیات می پردازید. می توان گفت که روسیه به شما پول می دهد تا به سمت کسب شهروندی پیش بروید!

اخذ اقامت روسیه سرمایه گذاری

اگر شما به یک شهروند مالیات بده در روسیه تبدیل شوید، میزان مالیات پرداختی شما کم می شود و در مجموع مشاغل با درآمد معمولی هم مالیات چندانی ندارند. بهرحال این نرخ مالیات بسیار کمتر از کشورهای غرب اروپا و ایالات متحده است. همچنین میتوانید جهت اقامت روسیه نیز اقدام کنید.

اگر شما نمی خواهید که تجارت خود را داشته باشید، می توانید بخشی از یک تجارت بزرگ تر را بخرید. با سرمایه گذاری سالانه ی 10 میلیون روبل شما می توانید صاحب 10 درصد از یک تجارت سودده شوید که حداقل سالانه 162هزاردلار مالیات می پردازد.

حتی اگر صاحب شغلی هستید که سود قابل توجهی دارد، شما و دوستانتان می توانید هرکدام بخشی از این تجارت را داشته باشید و همگی صلاحیت شهروندی روسیه را پیدا کنید. جهت کسب اطلاعات کامل تر درباره تابعیت روسیه میتوانید با مشاورین موسسه حقوقی توسعه گران مهر تماس فرمایید.

[/vc_column_text][vc_row_inner][vc_column_inner animation=”rda_bounceInRight”][rd_line color=”#79b900″ line_pos=”center”][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/2″ animation=”rda_bounceInRight”][vc_widget_sidebar sidebar_id=”sidebar-48239-button”][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/2″][vc_widget_sidebar sidebar_id=”sidebar-48240-button”][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_row_inner][vc_column_inner animation=”rda_bounceInLeft”][rd_line color=”#79b900″ line_pos=”center”][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_row_inner][vc_column_inner offset=”vc_hidden-md vc_hidden-sm vc_hidden-xs”][vc_widget_sidebar sidebar_id=”sidebar-48239-citizenship-menu”][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][carousel_posts_sc type=”cbp_type02″ posts_per_line=”3″ category=”immigration”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/4″ offset=”vc_hidden-lg”][/vc_column][vc_column width=”1/4″ offset=”vc_hidden-lg”][vc_widget_sidebar sidebar_id=”sidebar-48257″][/vc_column][vc_column width=”1/4″ offset=”vc_hidden-lg”][vc_widget_sidebar sidebar_id=”sidebar-48239-citizenship-menu”][/vc_column][vc_column width=”1/4″ offset=”vc_hidden-lg”][vc_widget_sidebar sidebar_id=”sidebar-48233″][/vc_column][/vc_row]

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط و مزایای ویزای کار

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

ثبت درخواست مشاوره فوری