اقامت ایتالیا توسط سرمایه گذاری

اقامت ایتالیا توسط سرمایه گذاری

[vc_row][vc_column width=”1/4″ offset=”vc_col-lg-offset-0 vc_col-md-offset-0 vc_hidden-md vc_col-sm-offset-0 vc_hidden-sm vc_hidden-xs”][vc_widget_sidebar sidebar_id=”sidebar-48217″][vc_widget_sidebar sidebar_id=”sidebar-48232″][vc_widget_sidebar sidebar_id=”sidebar-48243″][vc_widget_sidebar sidebar_id=”sidebar-48235″][vc_widget_sidebar sidebar_id=”sidebar-48233″][/vc_column][vc_column width=”3/4″][vc_column_text font_size=”18″]

ایتالیا به افزایش رو به رشد افراد خواهان کسب اقامت این کشور مواجه شده است. دولت ایتالیا قوانین مهاجرت و مالیات خود را اصلاح می کند و راه را برای توسعه یک برنامه اقامت در سرتاسر دنیا در یکی از بزرگترین کشورهای اروپایی ترسیم می کند. در این مقاله به بررسی مختصری از اقامت ایتالیا توسط سرمایه گذاری می پردازیم.

اقامت ایتالیا سرمایه گذاری

اخذ اقامت ایتالیا توسط سرمایه گذاری

مقررات جدید که قبلا در پیش نویس قانون بودجه سال 2017 درج شده بود، در تاریخ 7 دسامبر  2016 در پارلمان ایتالیا مورد بحث و تصویب قرار گرفت و از تاریخ 1 ژانویه 2017 تأیید شد. با این حال، این اقدامات تنها پس از اعمال حکم های اجرایی در مورد جزئیات درخواست آنها، قابل اجرا خواهند بود. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه شرایط مهاجرت به ایتالیا میتوانید با مشاوران موسسه توسعه گران مهر تماس بگیرید.

در سال های اخیر نیاز به توسعه نمونه کارهای اقامتی و شهروندی متنوع در کنار نمونه کارهای سرمایه گذاری سنتی به عنوان بخش مهمی از راهبردهای رشد و پایداری خانواده ها و افراد ثروتمند دیده می شود. این چالش ها و فرصت های جالب جدید برای دولت ها را با مفاهیم مهاجرت، شهروندی و دولتی موردبحث قرار داده است. کشورها خود را نه تنها برای استعدادهای بین المللی رقابت می کنند، بلکه برای سرمایه گذاران، کارآفرینان و افراد و خانواده های با ارزش بالا و نیاز به یافتن راه های جدید تولید رشد بر اساس این روند جدید و جهانی از مهاجرت سرمایه گذاری. درباره هزینه زندگی در ایتالیا بیشتر بخوانید.

شرایط اقامت ایتالیا توسط سرمایه گذاری

دکتر Christian H. Kälin ، رئیس هیلی و شرکای، می گوید: “تعداد برنامه های مهاجرت سرمایه گذاری در پنج سال گذشته به طور پیوسته افزایش یافته است و انتظار می رود این کار را ادامه دهد. دولت های بیشتر و بیشتری این برنامه ها را به عنوان یک روش ابتکاری برای راندن رشد اقتصادی، تأمین سرمایه گذاری خارجی مورد نیاز و همچنین غنی سازی ملت خود با جذب مردم به سواحل خود که موفقیت تجاری ثابت شده است، بسیاری از استعدادها و شبکه های با ارزش. برای نخبگان جهان، آنها چیزی را فراهم می کنند که ملموس تر و مطلوب تر از هر جنبه مادی است – تضمین تحرک و امنیت شخصی “.

در اتحادیه اروپا تنها بیش از نیمی از کشورهای عضو از جمله کشورهای پرتغال، بریتانیا، آلمان و بلژیک، اکنون برنامه های سرمایه گذاری مستقر در برنامه های خود را اختصاص داده اند. در عین حال، افزایش محبوبیت برنامه های شهروندی توسط سرمایه گذاری، دامنه ای وسیع تر و گسترده ای از مقصد های موجود را ایجاد کرده است. در اروپا، شهروندی اتریش، قبرس و مالت، دسترسی مستقیم به شهروندی اتحادیه اروپا برای سرمایه گذاران محسوب می شود و انتظار می رود که کشورهای بیشتری چنین برنامه هایی را معرفی کنند. جهت کسب اطلاعات کامل تر در زمینه تابعیت و اقامت ایتالیا به موسسه توسعه گران مهر مراجعه نمایید.

[/vc_column_text][vc_row_inner][vc_column_inner animation=”rda_bounceInRight”][rd_line color=”#79b900″ line_pos=”center”][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/3″ animation=”rda_bounceInRight”][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/3″][vc_widget_sidebar sidebar_id=”sidebar-48237-button”][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/3″][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_row_inner][vc_column_inner animation=”rda_bounceInLeft”][rd_line color=”#79b900″ line_pos=”center”][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][carousel_posts_sc type=”cbp_type02″ posts_per_line=”3″ category=”investment”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/4″ offset=”vc_hidden-lg”][vc_widget_sidebar sidebar_id=”sidebar-48243″][/vc_column][vc_column width=”1/4″ offset=”vc_hidden-lg”][vc_widget_sidebar sidebar_id=”sidebar-48237-menu”][/vc_column][vc_column width=”1/4″ offset=”vc_hidden-lg”][vc_widget_sidebar sidebar_id=”sidebar-48233″][/vc_column][/vc_row]

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط و مزایای ویزای کار

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

ثبت درخواست مشاوره فوری