ادامه تحصیل رشته حقوق در خارج از کشور

ادامه تحصیل رشته حقوق در خارج از کشور

آموزش اجرایی در دانشکده حقوق دانشگاه های بین المللی مدرکی معتبر را به دانشجویان ارائه میدهد که مهارت ها و استراتژی های لازم برای برآورده ساختن چالش های منحصر به فرد سازمان های مربوطه را کسب می کنند. قانون و یا مطالعات حقوقی تقریبا در هر زمان از زندگی بشر، با موضوعات مربوط به کسب و کار، اقتصاد، سیاست، محیط زیست، حقوق بشر، روابط بین الملل و تجارت ارتباط دارد. تحصیل در رشته حقوق در کانادا و تحصیل در رشته حقوق در استرالیا و هنگ کنگ در سطح تحصیلات تکمیلی جزو گزینه های برتر این حوزه برای دانشجویان بین المللی است که اخیرا کارشناسان ما در موسسه حقوقی توسعه گران مهر به آن پرداخته اند.

ادامه تحصیل رشته حقوق در خارج از کشور

انواع مدرک تحصیلات تکمیلی در کشورهای انگلیسی زبان مانند استرالیا، نیوزلند، کانادا، ایرلند، کانادا، انگلیس، رایج ترین برنامه کارشناسی ارشد حقوق مانند مدرکLLM( کارشناسی ارشد حقوق) است که به طور بین المللی شناخته شده است و یک سال تحصیل مداوم برای تکمیل آن طول میکشد. اگرچه مدرک LLM قادر به انجام آموزش تمرین قانونی نیست. اغلب توسط دانش آموزانی که مایل به ارتقا دانش و اشتغال خود در یک حوزه خاص از قانون هستند، انتخاب میشود. در همین حال، در ایالت متحده آمریکا، اولین مدرک تحصیلی حقوق حرفه ای ارائه شده در این کشور مدرک JD( دکتر جوریس) است که یک رشته تحصیلی در مقطع کارشناسی می باشد. سه سال مطالعه مداوم را نیر برای تکمیل آن انجام میدهد.

برخی از رشته های JD همچنین می توانند با ترکیبی از مدرک کارشناسی ارشد دیگر ( به عنوان مثال سیاست های عمومی) تکمیل شوند، اما برای تکمیل شدن اینها بیشتر طول میکشد. اگر میخواهید در ایالت متحده رشته حقوق را تحصیل کنید، به یاد داشته باشید که روند درخواست می تواند طولانی باشد به این معنی که برنامه ریزی پیش رو( ایده آل 18 ماه از تاریخ شروع شما) یک ضرورت است. مدرک JD در ایالت متحده نیز در دانشگاه های استرالیا، هنگ کنگ، و ژاپن ارائه میشود.

 انواع دیگر مدرک حقوق در مقطع کارشناسی ارشد ارائه شده شامل مدرک دکترای حقوق است که در سراسر جهان ارائه می شود یا مدرک JSD( دکترای علوم قضایی) که عمدتا در ایالت متحده ارائه میشود.هر دو مدرک تحصیلی پیشرفته عمدتا به دانش آموزانی که شغل خود را در تحقیقات دانشگاهی دنبال میکنند، هدایت میشود. 

ساختار دوره

 JD مدرک رشته حقوق استاندارد حرفه ای در ایالت متحده است. دانش آموختگان را قادر میسازد برای امتحانات وکالت ایالت متحده شرکت کنند اما اگر میخواهید اعتبار بین المللی خود را داشته باشید ممکن است شما برای یک برنامه LLM کارشناسی ارشد رشته حقوق مناسب تر باشید. با تمرکز و برنامه جهانی تر با انجام برنامهJD یا LLM باید فضای کافی برای تخصص و تحقیقات متمرکز در یک منطقه خاص با علاقه شخصی و حرفه ای فراهم شود.

بسته به آنچه منافع و چشم انداز شغلی شما وجود دارد، میتوانید در زمینه های عظیمی از حوزه های حقوقی، از حقوق بشر گرفته تا حقوق کار، متخصص شوید.

 LLM( مقطع کارشناسی ارشد حقوق) به طور خاص برای آزادی تخصص خود بسیار مورد توجه است و در عین حال واجد شرایط حرفه ای شناخته شده ای نیز میباشد.

مدارک لازم برای ادامه تحصیل حقوق در خارج از کشور
مدارک لازم برای ادامه تحصیل حقوق در خارج از کشور

 

مدارک لازم برای ادامه تحصیل حقوق در خارج از کشور

شرایط ورود

برای واجد شرایط بودن برای دریافت مدرک JD( مدرک دکترای هیئت منصفه رشته حقوق یا L.L.B) ارائه شده در ایالت متحده، شما فقط به یک مدرک دانشگاهی نیاز دارید که میتواند در طیف گسترده ای از موضوعات باشد. با این وجود،داوطلبان مدرک L.L.M( فارغ التحصیلان رشته حقوق) اغلب موظف به داشتن مدرک کارشناسی( مثلا لیسانس قوانین L.L.B) یا تجربه کاری گسترده هستند. در بعضی موارد، یک مدرک کارشناسی غیر مرتبط با دانشگاه کافی خواهد بود. در غیر اینصورت، می توانید یک برنامه تبدیل یکساله قانون مانند دیپلم تحصیلات تکمیلی در رشته حقوق/ آزمون تخصصی حرفه ای(CPE/ JDL) را نیز در نظر بگیرید.

 برخی از دانشکده های برتر حقوق در ایالت متحده و کانادا نیز ممکن است از داوطلبان برای نتایج LSAT درخواست کنند. LSAT( آزمون پذیرش دانشکده حقوق) نوعی پذیرش است که برای ارزیابی شایستگی متقاضیان برای دانشکده حقوق امتحان شده است. نمره بالا در LSAT( آزمون ورودی دانشکده های حقوق ایالت متحده امریکا، کانادا و چند کشور دیگر) نیز میتواند کمک های مالی بیشتری به شما بدهد.

هزینه ادامه تحصیل رشته حقوق در خارج از کشور

 دانشجویان بین المللی همه دانشجویانی هستند که ملاک بودن در انگلستان یا دانشجویان غیر اتحادیه اروپا را برآورده نمیکنند. این شامل دانشجویان ویزا میشود. در زیر هزینه تحصیل در سال 2019 ذکر شده است. هزینه دوره در هر سال برنامه تحصیلی بنیاد بین المللی میباشد.

  1.  رشته کارشناسی حقوق مدت تحصیل:10.900 پوند
  2.  تحصیل تمام وقت رشته کارشناسی حقوق مدت تحصیل: سه یا چهار سال هزینه تحصیل13.500 پوند
  3. رشته کارشناسی حقوق مدت تحصیل:2 سال هزینه تحصیل 16.100 پوند
  4. رشته کارشناسی حقوق(آنلاین) به مدت 3 سال هزینه تحصیل:9.250 پوند
  5. رشته کارشناسی حقوق( آنلاین) به مدت 4 سال هزینه تحصیل:6.935 پوند
  6. رشته کارشناسی حقوق( آنلاین) به مدت 4 سال و نیم هزینه تحصیل :6.935 پوند
  7. رشته کارشناسی حقوق(آنلاین) به مدت 6 سال هزینه تحصیل:4.625 پوند
  8. کارشناسی ارشد حقوق مدت زمان تحصیل :2 سال هزینه تحصیل:13.500 پوند
  9. هزینه های تحصیل شامل 250  پوند
  10.  هزینه تحصیل کلی به مدت 4 سال و نیم :27.740 پوند همانند 4 سال تحصیل

بهترین دانشگاه ها جهت ادامه تحصیل حقوق در خارج از کشور

اگر به دنبال تحصیل در رشته حقوق هستید، انتخاب بین هزاران دانشکده معتبر حقوقی موجود در سراسر جهان دشوار است. خوشبختانه آخرین دانشکده حقوق ما که یکی از 43 موضوع تحت پوشش رتبه بندی دانشگاه های جهانی کیو اس را توسط موضوع رتبه بندی میکند باید موثر باشد. نمایش 300 مورد از قدرتمندترین موسسه ها برای این رشته.

بهترین دانشگاه ها جهت ادامه تحصیل حقوق در خارج از کشور
بهترین دانشگاه ها جهت ادامه تحصیل حقوق در خارج از کشور

 

بهترین مدارس حقوق در جهان در سال 2019

  1. مدرسه حقوق هاروارد، دانشگاه هاروارد،
  2. دانشکده حقوق، دانشگاه آکسفورد، دانشکده حقوق انگلستان
  3.  دانشکده حقوق، دانشگاه کمبریج، دانشگاه بریتانیا
  4. مدرسه حقوق ییل، دانشگاه ییل،ایالت متحده
  5. مدرسه حقوق استانفورد، دانشگاه استانفورد، ایالت متحده
  6. مدرسه حقوق NYU و دانشگاه نیویورک، ایالت متحده
  7. مدرسه حقوق برکلی، دانشگاه کالیفرنیا، برکلی، ایالت متحده
  8. مدرسه حقوق کلمبیا، دانشگاه کلمبیا، ایالت متحده
  9. دانشگاه شیکاگو، مدرسه حقوق، ایالت متحده
  10. مدرسه حقوق ملبورن، دانشگاه ملبورن، استرالیا
  11. دانشکده حقوق UCL و کالج دانشگاه لندن، انگلستان
  12. آکادمی حقوق بین الملل بشردوستانه و حقوق بشر بین المللی ژنو در سوئیس
  13. حقوق LSE، دانشکده اقتصاد و علوم سیاسی لندن،
  14.  مدرسه حقوق لیدن، دانشگاه لیدن، هلند.

کمک هزینه های تحصیلی برای ادامه تحصیل رشته حقوق در خارج از کشور

  • بورس تحصیلی برای دانشجویان مکزیکی، بورس های تحصیلی تحصیلات تکمیلی برای دانشجویان مکزیکی

 ثبت نام در مقطع کارشناسی ارشد در یک دانشگاه برجسته در 200 دانشگاه برتر کیو اس رتبه های جهانی در هر نقطه از جهان است.( اطلاعات به زبان اسپانیایی) بورس های تحصیلی رشته حقوق برای کارآموزان رشته وکالت واجد شرایط تحصیل در انگلستان برای ادامه تحصیل در فرانسه، اسپانیا، یا کانادا. بورسیه های تحصیلات تکمیلی برای دانشجویان رشته حقوق که دارای مدرک تحصیلات تکمیلی در رشته حقوق یا موضوعی مرتبط برای تحصیل در دانشگاه های شناخته شده در کانادا، ایالت متحده و جاهای دیگر هستند.

  • برای تحصیل در استرالیا

 طرح بورس های تحصیلی QUT به بورس های تحصیلی مبتنی بر دانشگاه صنعتی کوئینزلند استرالیا نیاز دارید تا دانشجویان در تمام سطوح تحصیل در رشته های حقوق، تجارت، تحصیلات، بهداشت، علوم یا مهندسی در اختیار دانشجویان قرار دهند.

  • بورسیه های تحصیلی(JD )برای دانشجویان بین المللی

 بورسیه های حقوق UNSW برای دانشجویان بین المللی که بورسیه تحصیلی JD را در دانشگاه نیو ساوت ولز UNSW در استرالیا دریافت میکنند.

  •  برای تحصیل در نیوزلند

 بورسیه های تحصیلات تکمیلی دانشکده حقوق اوکلند، طیف وسیعی از بورسیه های تحصیلی حقوق در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه اوکلند در نیوزلند را ارائه میدهد. بورس های تحصیلات تکمیلی نیز وجود دارد. بورسیه های تحصیلی حقوق برای زنان نیوزلند برای تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد نیز وجود دارد. بورسیه تحصیلی مشابه در دانشگاه ویکتوریا از ولینگتون بورسیه های دکترا، برای دانشجویان مقطع دکترا انجام میشود، تا در یک منطقه مشخص از قانون به نفع نیوزلند و سیستم حقوقی آن تحقیقات انجام دهند.

  • برای تحصیل در هلند

بورسیه های تحصیلی برای دانشجویان برای به دست آوردن بودجه برای تحصیل در رشته کارشناسی ارشد در مقطع کارشناسی ارشد در دانشکده حقوق آمستردام. متقاضیان قبلا باید مدارک LLB را کسب کنند. بورسیه تحصیلی هلند دانشگاه گرونینگن 5.000 بورسیه تحصیلی برای دانشجویان روشنفکر مقطع لیسانس غیر اتحادیه اروپا که دارای مدرک دانشگاهی از دانشگاه های خارج از هلند هستند و برای یکی از برنامه های ذکر شده در اینجا پیشنهاد پذیرش از دانشگاه گرونینگن را دریافت کرده اند.

  • برای تحصیل در انگلستان

 برنامه بورسیه تحصیلات دانشگاهی رشته حقوق دیکسون پون، کالج کینگ لندن. بورسیه های تحصیلات تکمیلی برای دانشجویان رشته حقوق که در دانشکده حقوق دیکسون پون، کالج کینگ لندن، تحصیل میکنند. دانشجویی هنری آرتور هولوند در رشته حقوق دانشگاه کمبریج برای دانشجویان ثبت نام شده در رشته LLM در کالج ترینتی دانشگاه کمبریج( برای مشاهده جزئیات بورسیه تحصیلی به صفحه پایین بروید) بورسیه های تحصیلی در انگلستان برای دانشجویانی که به دنبال ادامه تحصیل در رشته حقوق در دانشگاه معتبر انگلستان هستند.

فقط برای شهروندان انگلستان و فقط نیاز مالی در دسترس است. بورسیه های دانشکده حقوق و کمک های مالی UCL بورسیه های تحصیلی مختلفی را برای دانشجویان رشته حقوق که در UCL( کالج دانشگاه لندن) در دانشکده حقوق تحصیل می کنند LLB Scholarships@ university بیرمنگام بورسیه های تحصیلی مختلف حقوق و کمک هزینه برای دانشجویان داخلی و بین المللی برای تحصیل در LLB( لیسانس رشته حقوق در دانشکده حقوق دانشگاه بیرمنگام)

  •  برای تحصیل در آمریکا

 بورسیه های بنیاد برای AABA بورسیه های تحصیلی ایالت متحده برای دانشجویان حقوق که علاقمند به دنبال مشاغل در جهت منافع عمومی برای دانش آموزان از آسیا و اقیانوسیه و سایر جوامع کم نماینده در منطقه خلیج سان فرانسیسکو هستند. دانشجویان بین المللی واجد شرایط هستند برای اما باید در منطقه خلیج زندگی کنند. بورسیه های تحصیلی دانشکده حقوقی صندوق بورسیه فرصت های حقوقی ABA که توسط کانون وکلایی امریکایی(ABA) ارائه میشود، برای دانشجویان سال اول رشته حقوق در مدارس حقوق معتبر ABA در ایالت متحده آمریکا باز است. فقط برای شهروندان ایالت متحده امریکا باز است. بورسیه های تحصیلی Arent fox diversity Doodle کمک هزینه تحصیلی برای دانشجویان رشته حقوق در سال اول و دوم خود در یک دانشکده حقوق معتبر در ایالت متحده است. برندگان بورسیه تحصیلی جایزه 20.000 دلاری و جایزه دستیار تابستانی دریافت میکنند.

بورسیه های حقوق بورسیه تحصیلی برای BredleyR Corbett برای شهروندان آمریکایی که توسط وکیل مدافع ارائه میشود. بردلی کربت. بورس های تحصیلی انجمن مدارهای فدرال، برای دانشجویانی که برنامه JD را در یک دانشگاه معتبر در ایالت متحده انجام میدهند. متقاضیان باید جنبه های خاصی از قوانین ایالت متحده نیاز و علاقه مالی را نشان دهند. بورسیه های دانشکده حقوق، برای دانشجویان لاتین علاقه مند به پیشبرد حقوق مدنی لاتین در مشاغل خود. برای شهروندان آمریکایی لاتین که در هر سطح حقوق در ایالت متحده مشغول به تحصیل رشته حقوق میباشند. باز است. در انتها لازم به ذکر است که برای اطلاع از  شرایط دقیق ادامه تحصیل رشته حقوق در خارج از کشور و همچنین بازار کار رشته حقوق در کانادا و دیگر کشورها بهتر است که با مشاورین ما در موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) به گفت و گو بنشینید تا به روز ترین اطلاعات را در اختیار شما قرار دهند.

مقالات مرتبط

4 پاسخ

  1. اینجنب فارغ التحصیل کارشناسی ارشد رشته حقوق عمومی از دانشگاه ازاد مرودشت می باشم و خودم ساکن در استان سیستان و بلوچستان شهرستان ایرانشهر می باشم.
    ا ستدعا داشتم در صورت امکان راهنمایی فرمایید برای اخذ ویزای تحصیلی کدام کشور اروپایی مناسبتر ( شخصا به ف رانسه دانمارمک سوید و فنلاند البته با توجه به مطالب و شرایطی که در سایتهای مختلف ذکر شده این کشورها رو عرض کردم) لطفا راهنمایی فرمایید برای ادامه تحصیل در مقطع دکترا حقوق عمومی در اروپا ابتدا چه مواردی لازم است و هزینه تقریبی آن . تشکر
    ( به علت مسافت و عدم امکان مراجعه به دفتر در حال حاضر جهت مشاوره ناچارا اعلام فرمایید از طریق تماس تلفنی ارتباط بگیرم)

    1. سلام روزتون بخیر
      تحصیل دکترا در هرکشوری نیاز به ارائه مدرک زبان دارد. در صورتیکه مدرک زبان نداشته باشید به شما توصیه میکنیم برای کشوری مانند فرانسه اقدام نمایید. برای تماس تلفنی و ارتباط با کارشناسان ما می توانید از طریق شماره های ذکر شده در سایت اقدام نمایید.

    1. سلام، وقت بخیر
      ممنون از حسن نظر شما
      برای مشاوره با شماره های دفتر تماس بگیرید.
      دفتر شیراز: خیابان عفیف آباد، نبش کوچه 6، پلاک 5، طبقه اول و دوم
      شماره تماس: 07136292310

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط و مزایای ویزای کار

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

ثبت درخواست مشاوره فوری