ادامه تحصیل در فرانسه

ادامه تحصیل در فرانسه

[vc_row][vc_column width=”1/4″ offset=”vc_col-lg-offset-0 vc_col-md-offset-0 vc_hidden-md vc_col-sm-offset-0 vc_hidden-sm vc_hidden-xs”][vc_widget_sidebar sidebar_id=”sidebar-48217″][vc_widget_sidebar sidebar_id=”sidebar-48232″][vc_widget_sidebar sidebar_id=”sidebar-48247-study”][vc_widget_sidebar sidebar_id=”sidebar-48247″][vc_widget_sidebar sidebar_id=”sidebar-48236-medical”][vc_widget_sidebar sidebar_id=”sidebar-48235″][vc_widget_sidebar sidebar_id=”sidebar-48233″][/vc_column][vc_column width=”3/4″][vc_column_text font_size=”18″]

از آنجایی که شهروندان بریتانیایی از سن هفت سالگی در خارج از کشور زندگی می کنند، آموزش و پرورش عمدتا به زبان دوم  بوده است. در پایان سالهای ادامه تحصیل در فرانسه ، زمان آن رسیده بود که بتوان جهش بزرگی را انجام داد و در یک دانشگاه مستقر شد. البته ما به هیچ وجه مجبور نبودیم در فرانسه ادامه تحصیل بدهیم.  در حقیقت، انتخاب ما تا حدودی بر اساس این واقعیت بود که در سن 18 سالگی ما آماده نبودیم که خانواده ی مان را ترک کنیم و به کشور دیگری برویم. ما تصمیم گرفتیم که در فرانسه باقی بمانیم و اینجا در دانشگاه شرکت کنیم.

ادامه تحصیل در فرانسه

شرایط ادامه تحصیل در فرانسه

کارت دانشجویی حدود 5 یورو در سال هزینه دارد و حداکثر هزینه ی تحصیلی برخی در سال تحصیلی حدود 190 یورو است که اگر واجد شرایط برنامه ی وام دانشجویی ( که اکثر مردم هستند ) باشید، پرداخت می شود. ما بسیار خوشحال هستیم که در شرایط بدهی نیستیم. فرانسه دارای مجموعه ای بزرگ از دانشگاه های رایگان در سراسر کشور است. البته، بسته به دوره ای که می خواهید بگذرانید، تحصیل در یک دانشگاه رایگان همیشه ممکن نیست؛ ممکن است مجبور شوید به یک دانشگاه خصوصی بروید. گفته می شود هنوز تعداد زیادی دوره ی آموزشی وجود دارد. برای کسب اطلاعات کامل تر درباره تحصیل در فرانسه با مشاورین موسسه توسعه گران مهر تماس فرمایید.

یک تحصیل رایگان واقعا هیجان انگیز است، درست است؟ بیایید به برخی از جوانب مثبت و منفی نگاه کنیم. جوانب مثبت: بدون بدهی دانش آموزان، امکان رها کردن واحد ها بدون نگرانی بابت پول. جوانب منفی: بودجه های کوچک، کمبود بودجه.
دانشگاه های رایگان به خودی خود، بودجه ی مشابه یا تجهیزات به عنوان یک دانشگاه خصوصی دریافت نمی کنند. این بدان معناست که، بله، شما هنوز هم یک آموزش عالی خوب در سطح دانشگاه دریافت خواهید کرد، اما در برخی مناطق کمبود مالی وجود دارد. بدون رفتن درون جزئیات، باید بدانید که برای آنچه که دریافت می کنید، پرداخت می کنید، و گاهی اوقات، یک استاندارد در یک دانشگاه رایگان به اندازه ی دانشگاه های دیگر که دانشگاه های گران تر هستند، گران نیست. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره شرایط مهاجرت به فرانسه میتوانید با مشاورین موسسه توسعه گران مهر تماس فرمایید.

مزایای ادامه تحصیل در فرانسه

این می تواند برای هر چیزی اعمال شود: کلاس ها، مدیریت، معلمان، ساختمان های دانشگاه و تجهیزات … همیشه یک ایده ی خوب است که بررسی کنید که در آن دانشگاه که مایل به تحصیل هستید، در رتبه بندی دانشگاهی جهانی رتبه بندی دارد یا خیر، فقط برای اینکه یک ایده بگیرید.

مبادلات بین المللی: ما به اندازه ی کافی خوش شانس بودیم تا در ترم  پنجم در یک سفر خارجی بین المللی در کانادا شرکت کنیم و این یکی از مزایای بزرگ تحصیل در یک دانشگاه رایگان در فرانسه بود.
اکثر دانشگاه های فرانسوی برنامه های تبادل Erasmus یا بین المللی را برای دانشجویان ارائه می دهند. این بدان معنی است که اگر شما واجد شرایط و پذیرفته شده در برنامه هستید، می توانید برای یک ترم (چهار ماهه) یا یک ساله ( هشت ماهه ) انتقالی بگیرید. بله، این در مورد پرداخت دانشگاه ها نیز صادق است. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره تحصیل پزشکی در فرانسه با موسسه توسعه گران مهر تماس بگیرید.

[/vc_column_text][vc_row_inner][vc_column_inner animation=”rda_bounceInRight”][rd_line color=”#79b900″ line_pos=”center”][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/2″][button type=”rd_3dstroke_bt” size=”mediumlarge_rd_bt” t_color=”#ffffff” b_color=”#2fa5dd” b_hover_color=”#79b900″ radius=”5″ url=”/telegram/telegarm-medical-channel/” target=”yes” position=”ta_center”]کانال تلگرام تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در خارج از کشور[/button][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/2″][button type=”rd_3dstroke_bt” size=”mediumlarge_rd_bt” t_color=”#ffffff” b_color=”#2fa5dd” b_hover_color=”#79b900″ radius=”5″ url=”https://www.estahbanaty.org/study/%D8%B4%D8%B1%D8%A7%DB%8C%D8%B7-%D8%AA%D8%AD%D8%B5%DB%8C%D9%84-%D9%88-%D8%A7%D8%B9%D8%B2%D8%A7%D9%85-%D8%AF%D8%A7%D9%86%D8%B4%D8%AC%D9%88-%D8%A8%D9%87-%D8%AE%D8%A7%D8%B1%D8%AC/” position=”ta_center”]شرایط تحصیل در کشورهای دیگر[/button][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_row_inner][vc_column_inner animation=”rda_bounceInLeft”][rd_line color=”#79b900″ line_pos=”center”][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/2″ offset=”vc_hidden-md vc_hidden-sm vc_hidden-xs”][vc_widget_sidebar sidebar_id=”sidebar-48236-continent”][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/2″ offset=”vc_hidden-md vc_hidden-sm vc_hidden-xs”][vc_widget_sidebar sidebar_id=”sidebar-48236-menu”][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][carousel_posts_sc type=”cbp_type02″ posts_per_line=”3″ category=”medical-dental-education”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/4″ offset=”vc_hidden-lg”][vc_widget_sidebar sidebar_id=”sidebar-48247-study”][/vc_column][vc_column width=”1/4″ offset=”vc_hidden-lg”][vc_widget_sidebar sidebar_id=”sidebar-48247″][/vc_column][vc_column width=”1/4″ offset=”vc_hidden-lg”][vc_widget_sidebar sidebar_id=”sidebar-48236-medical”][/vc_column][vc_column width=”1/4″ offset=”vc_hidden-lg”][vc_widget_sidebar sidebar_id=”sidebar-48235″][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/4″ offset=”vc_hidden-lg”][vc_widget_sidebar sidebar_id=”sidebar-48236-continent”][/vc_column][vc_column width=”1/4″ offset=”vc_hidden-lg”][vc_widget_sidebar sidebar_id=”sidebar-48236-menu”][/vc_column][vc_column width=”1/4″ offset=”vc_hidden-lg”][vc_widget_sidebar sidebar_id=”sidebar-48235″][/vc_column][vc_column width=”1/4″][vc_widget_sidebar sidebar_id=”sidebar-48233″][/vc_column][/vc_row]

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط و مزایای ویزای کار

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

ثبت درخواست مشاوره فوری