اخذ اقامت هلند از طریق ازدواج

اخذ اقامت هلند از طریق ازدواج

[vc_row][vc_column][vc_column_text woodmart_inline=”no” text_larger=”no”]

شهروندان هلند باید تحت حمایت ملی هلند (قانون هلند) از شرکای غیر اتحادیه اروپا خود حمایت کنند، که همچنین برای حامیان غیر هلندی که شهروندان اتحادیه اروپا / EER یا سوئیس نیستند، نیز اعمال می شود. برای دریافت اطلاعات در خصوص اخذ اقامت هلند از طریق ازدواج بهتر است که ادامه مقاله را مطالعه کنید.

شرایط اخذ اقامت هلند با ازدواج

یک درخواست ممکن است تحت قوانین شهروندی اتحادیه اروپا ثبت شود، اگر شرکای حمایت کننده شهروند یک کشور اتحادیه اروپا/ EEA یا سوئیس و یا در هلند زندگی کنند. ملیت هلندی نیز ممکن است از مقررات اتحادیه اروپا استفاده کند، اگر قبلا حقوق خود را به عنوان یک شهروند اتحادیه اروپا تلقی کرده باشد. به عنوان مثال، یک مهاجر هلندی که در کشور اتحادیه اروپا با شریک زندگی خود اقامت داشته باشد و در آنجا مشغول به کار بوده است، می تواند درخواست از طریق قانون اتحادیه اروپا را در هلند ارائه دهد.

قوانین اقامت در هلند از طریق ازدواج

بر اساس طرح هلندی، یک فرد که همسر وی از غیر از اتحادیه اروپا است، می تواند حق تابعیت و اقامت هلند به عنوان وابسته را بگیرد. طبق قانون اتحادیه اروپا، این حق در حال حاضر وجود دارد و نیاز به تأیید مقامات دارد. به همین دلیل یک درخواست تحت قانون اتحادیه اروپا به عنوان « تایید علیه قانون اتحادیه اروپا » نامیده می شود.

قوانین اقامت در هلند از طریق ازدواج

شرایط لازم برای واجد شرایط بودن قانون هلند به این صورت است که هر دو شرکای متاهل و بدون ازدواج، ممکن است برای مجوز شریک شدن واجد شرایط باشند. شرکای مجرد باید به این نکته تأکید کنند که با دیگر اشخاص ثالث ازدواج نکرده اند. به اصطلاح ” گواهی وضعیت متعهد ” از کشور اصلی شریک در اکثر موارد مورد نیاز است و شرکا باید در صورت داشتن ازدواج در یک نسخه حکم طلاق خود را ارائه دهند.

مهاجرت به هلند

تأییدیه علیه قانون اتحادیه اروپا مستلزم آن است که ماهیت «منحصر به فرد» و «با دوام» مشارکت بدون همسر، با نشان دادن این که شرکا یک خانواده را برای حداقل شش ماه قبل از ارسال درخواست، ثابت کنند. با این وجود، تصمیمات دادگاه وجود دارد که می تواند منحصر به فرد بودن و با دوام بودن را با روش های دیگر ثابت کند. بر اساس طرح ملی هلند، نیازی به اثبات این مشارکت در گذشته نیست. با این حال در هر دو مورد، پرسشنامه ای که در این برنامه موجود است اطلاعات مربوط به مشارکت را فراهم می کند و می توان از طریق پرسشنامه پرسش هایی را مطرح کرد.

هنگامی که به اداره مهاجرت هلندی (IND) درخواست می دهید، شرکای حمایت کننده باید ثابت کنند که درآمد کافی دارند تا از شرکای غیر اتحادیه اروپا حمایت مالی نمایند. اطلاعات بیشتر را از مشاورین موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) بخواهید.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط و مزایای ویزای کار

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

ثبت درخواست مشاوره فوری