طرح جدید مهاجرت استانی به کشور کانادا: اجازه کار و اقامت دائم بدون نیاز به تمکن مالی و IELTS

طرح جدید مهاجرت استانی به کشور کانادا

آزمون آیلتس با نمره پایین و بدون نیاز به گواهی تمکن مالی از شرایط مهم برنامه مهاجرت استانی به استان نیوبرانزویک New Brunswick کانادا است. برنامه آزمایشی نیروی کاری ضروری نیوبرانزویک Critical Worker Pilot Program از شما دعوت می کند تا در یک کاوش هیجان انگیز در این استان شرکت کنید و بلندپروازی های خود برای کار و اقامت در این استان زیبای کانادا را به واقعیت تبدیل کنید. در این مقاله به بررسی مزایا و معایب این برنامه مهاجرتی و قابلیت های شگفت انگیز آن در ارائه ویزای کار و اقامت بدون نیاز به مدرک زبان آیلتس و گواهی تمکن مالی می پردازیم. استان نیوبرازویک کانادا درهای خود را به روی همگان باز کرده است. چه یک نیروی کاری ساده باشید و چه فردی با مهارت های کاری و تخصص حرفه ای و یا فردی که قصد راه اندازی کسب و کار جدیدی را دارد، می توانید در استان نیوبرانزویک کانادا اقامت و کار کنید.

برنامه آزمایشی نیروی کاری ضروری نیوبرانزویک Critical Worker Pilot Program

همه متقاضیان خارجی از سراسر جهان اکنون می توانند شانس خود برای یافتن کار در این استان منحصر به فرد کانادا با مدرک زبان آیلتس با نمره پایین و بدون نیاز به محدودیت های مالی را امتحان کنند. متقاضیان خوش شانس به لطف این برنامه پیشگام و نوآورانه اکنون می توانند به راحتی مجوز اقامت دائم استان نیوبرانزویک کانادا را دریافت کنند. در این راهنما همه اطلاعات لازم در مورد این برنامه از شرایط مورد نیاز، الزامات و روند درخواست ویزای اقامت را توضیح می دهیم و خیال شما را از بابت هر نوع اطلاعات ضروری در مورد تحقق رویای شما در یافتن کار و دریافت مجوز اقامت دائم و مهاجرت به کانادا راحت می کنیم.

شرایط و الزامات برنامه Critical Worker Pilot Program

متقاضیان خارجی برای مهاجرت استانی به کانادا از طریق برنامه آزمایشی نیروی کاری ضروری نیوبرانزویک Critical Worker Pilot Program باید دارای شرایط زیر باشند:

  • شرایط سنی: متقاضیان باید از حدود 19 تا 55 سال داشته باشند.
  • مدرک زبان: متقاضیان علاوه بر نتیجه آزمون آیلتس (با نمره پایین تر از حد نیاز برای مهاجرت به کشور کانادا) می توانند نتایج آزمون های دیگر راحت تر از آیلتس را نیز ارائه دهند.
  • مدرک تحصیلی: متقاضیان باید دارای مدرک دیپلم دوره متوسطه یا معادل آن باشند.
  • سوابق کاری: متقاضیان باید دارای حداقل یک سال سابقه کار یا 1.560 ساعت کار در حوزه های کاری مربوط به شغل خود باشند.
  • پیشنهاد کار: متقاضیان باید دارای پیشنهاد کاری قانونی Job Offer از کارفرماهای استان نیوبرانزویک کانادا باشند.

برای درخواست برنامه استانی نیوبرانزویک کانادا نیاز به گواهی تمکن مالی نیستروند درخواست ویزای اقامت برنامه Critical Worker Pilot Program

متقاضیان خارجی به منظور اخذ مجوز اقامت و کار در استان برانزویک کانادا نه تنها باید دارای شرایط لازم باشند، بلکه باید مراحل ارائه درخواست را به ترتیب طی کنند:

  • دریافت پیشنهاد کاری :Job Offerمتقاضی باید با دریافت پیشنهاد کاری از یک کارفرما یا شرکت تجاری در نیوبرانزویک شروع کند. درخواست متقاضی باید با این پیشنهاد مالی حمایت و پشتیبانی شود.
  • دریافت مدرک زبان انگلیسی: در این مرحله متقاضی باید در یک آزمون مهارت زبان شرکت کند و تسلط نسبی خود به زبان انگلیسی را اثبات کند. (در برنامه آزمایشی نیروی کار ضروری نیوبرانزویک شرط دارا بودن مدرک آیلتس برداشته شده است و هر مدرک زبان انگلیسی دیگری مورد پذیرش می باشد)
  • ارزیابی مدرک تحصیلی: اگر متقاضی مدرک تحصیلی دیپلم یا مدرک دانشگاهی خود را از خارج از کشور کانادا دریافت کرده باشد، باید برای معادل سازی این مدرک را به یک موسسه مورد تایید کانادا ارائه دهد تا از تطابق با شرایط مدارک تحصیلی کانادایی اطمینان حاصل شود.
  • سوابق کاری: متقاضی باید هر گونه سوابق کاری و توصیه نامه های کاری از کارفرماهای قبلی را ارائه دهد.
  • اثبات صلاحیت و شایستگی EOI: پس از تایید شرایط، متقاضی باید گواهی اثبات صلاحیت و شایستگی Expression of Interest (EOI) موجود در وب سایت رسمی نیوبرانزویک را تکمیل و ارسال کند.
  • انتظار پذیرش دعوتنامه برای درخواست نامزدی استانی: متقاضی با دریافت دعوتنامه باید از طریق برنامه New Brunswick Provincial Residence Program (NBPNP) اقدام کند.
  • درخواست مهاجرت فدرال: متقاضی پس از دریافت دعوتنامه استانی می تواند از طریق کانال های مهاجرت فدرال برای دریافت مجوز اقامت دائم کانادا اقدام کند.
  • مدارک و اسناد اضافی: متقاضی باید هر گونه مدارک اضافی که در دستورالعمل های این برنامه ارائه شده است را تهیه کند.
  • اعلام نتیجه: نتیجه تایید و یا ریجکتی مدارک پس از بررسی دقیق اعلام می شود. پیشاپیش از صبر و شکیبایی شما سپاسگزاریم.

برنامه آزمایشی نیروی کار ضروری استان نیوبرانزویک کانادا New Brunswick Provincial Critical Worker Pilot Program با شرایط و الزامات منحصر به فرد مانند هر مدرک زبان با نمره پایین تر از آیلتس، بدون نیاز به گواهی تمکن مالی و روند راحت و ساده ارائه درخواست، یک گزینه ایده آل برای تحقق رویای متقاضیان خارجی برای کار و اقامت و زندگی در این استان زیبای کانادا است. این برنامه یک مسیر عالی برای دریافت مجوز اقامت دائم کانادا می باشد.

کارفرماهای شرکت کننده در برنامه Critical Worker Pilot Program

برنامه آزمایشی نیروی کار ضروری استان نیوبرانزویک New Brunswick Provincial Critical Worker Pilot Program با گروهی از شرکت های تولیدی و صنعتی برجسته کانادا همکاری می کند که دارای سوابق حمایت از کارکنان و کارمندان خود هستند. این شرکت ها برای اجرای این برنامه بسیار مهم و ضروری می باشند، زیرا مسئولیت تایید متقاضیان واجد شرایط را بر عهده دارند.

بر اساس اخبار مهاجرت 6 شرکت زیر برای همکاری در این برنامه قدرتمند نامزدی استانی کانادا انتخاب شده اند:

  • شرکت Cook aquaculture
  • شرکت JD Irving Limited
  • شرکت Imperial manufacturing group
  • شرکت Maritime Pride
  • شرکت Eggs Incorporated Olimel
  • شرکت Westwood Industries

هر کدام از این شرکت ها دارای بخش های کاری مختلف و فرصت های کاری متنوع در چندین صنعت مهم کشور کانادا هستند، از جمله ساخت، تولید، فروش و بازاریابی. متقاضیان به منظور آشنایی با فرصت های کاری مناسب با حرفه و شغل خود و ارائه مدارک و درخواست می توانند به صفحه های کاری این شرکت های مهم در کانادا مراجعه کنند.

کارفرماهای شرکت کننده در برنامه استانی نیوبرانزویک 6 شرکت منتخب کانادا استاستخدام مجازی

برنامه آزمایشی نیروی کار ضروری استان نیوبرانزویک New Brunswick Provincial Critical Worker Pilot Program امکان استخدام آنلاین و مجازی متقاضیان خارجی از همه کشورهای جهان را فراهم کرده است. بدین منظور متقاضیان می توانند در فعالیت های مجازی و آنلاین برای استخدام شرکت کنند. متقاضیان خارجی که تاکنون در کشور کانادا اقامت نداشتند و قصد دریافت پیشنهاد کار قانونی قبل از ورود به کانادا را دارند، این رویداد مجازی برای استخدام آنلاین آن ها بسیار سودمند و مفید است. متقاضیان می توانند برای اطلاع از رویدادهای استخدام بین المللی و آگاهی از فرصت های کاری احتمالی به وب سایت رسمی welcomenb.ca مراجعه کنند.

نکات مهم قبل از درخواست برای برنامه Critical Worker Pilot Program

متقاضیان خارجی قبل از ارائه درخواست برای برنامه Critical Worker Pilot Program باید به برخی نکات توجه کنند که نقش مهمی در واجد شرایط بودن آن ها دارد:

  • مالکیت دارایی: اگر متقاضی دارای دارایی، ملک و املاک و خانه در استان نیوبرانزویک است، واجد شرایط این برنامه نمی باشد. گرچه دارا بودن این شرط برای بسیاری از متقاضیان خارجی بعید و دور از ذهن است.
  • شرایط اقامت در کانادا: متقاضیانی که بدون مجوز اقامت قانونی در کانادا اقامت دارند، واجد شرایط این برنامه نیستند. تایید اقامت قانونی در کانادا برای واجد شرایط بودن این برنامه حائز اهمیت زیادی است.
  • برنامه نامزدی استانی در استان دیگر کانادا: اگر متقاضی برای برنامه نامزدی استانی Provincial Nominee Program (PNP) در استان دیگر کانادا درخواست داده باشد، واجد شرایط این برنامه مهاجرت کاری به کانادا و دریافت مجوز اقامت دائم این کشور نمی باشد.

جمع بندی

برنامه آزمایشی نیروی کار ضروری استان نیوبرانزویک New Brunswick Provincial Critical Worker Pilot Program با شرایط و الزامات راحت و ساده و با احتمال دریافت پیشنهاد کاری از شرکت های منتخب ارائه شده یک مسیر جذاب برای دریافت مجوز اقامت دائم کانادا را ارائه می دهد. متقاضیان با طی کردن گام به گام مراحل درخواست و دارا بودن شرایط لازم می توانند در این مسیر موفق باشند. درصد موفقیت متقاضیان جدا از عوامل ذکر شده به انتخاب موسسه های مهاجرتی معتبر و سپردن کار به آن ها نیز بستگی دارد. مشاور و وکیل مهاجرت موسسه مهاجرتی اصطهباناتی با دارا بودن سوابق کاری درخشان در دریافت ویزای اقامت کاری و اقامت تحصیلی با ارائه راهنمایی های سودمند شرایط را برای مهاجرت به کشور کانادا فراهم می کنند. این وکلا و مشاوران از ابتدای تشکیل پرونده مهاجرت به کشور کانادا تا دریافت ویزای اقامت و اعزام به این کشور در کنار متقاضیان می مانند.

مقالات مرتبط

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط و مزایای ویزای کار

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

ثبت درخواست مشاوره فوری