تحصیل در این کشور با فرصت های شغلی فراوان

تحصیل در این کشور با فرصت های شغلی فراوان

کشور نیوزلند جدا از چشم اندازهای زیبا و منحصر به فرد، فرهنگ پویا و سیستم آموزشی دانشگاهی سطح- جهانی دارای دانشگاه ها و کالج های شناخته شده ای است. بسیاری از متقاضیان نه تنها به خاطر تحصیل آکادمیک بلکه به خاطر اقتصاد پویا و فعال و همچنین فرهنگ کاری دوستانه و رابطه مطلوب بین کارفرما و کارمند این کشور را برای اقامت انتخاب می کنند. در این مقاله به بررسی فرصت های شغلی برای کار پس از فارغ التحصیلی در این کشور می پردازیم.

فهرست 5 بخش از مشاغل مورد نیاز نیوزلند

نیوزلند فرصت کار و اشتغال برای فارغ التحصیلان دانشگاه ها را فراهم می کند و امکان کار پس از فارغ التحصیلی در این کشور برای بیشتر از 3 سال را ارائه می دهد. همچنین برای دانشجویان بین المللی فرصت کار در حین تحصیل به منظور تامین هزینه های تحصیل و زندگی در نیوزلند وجود دارد.

با توجه به نیاز مداوم کشور نیوزلند به کارگران ماهر، انواع مشاغل در صنایع مختلف نیازمند متخصصان حرفه ای خارجی است. بر این اساس فهرست 5 بخش از مشاغل مورد نیاز نیوزلند ارائه می شود.

مشاغل در حوزه فناوری اطلاعات IT

کشور نیوزلند به دلیل رشد و گسترش در بخش فناوری و تکنولوژی نیاز مداوم به متخصصان حرفه ای در حوزه فناوری اطلاعات IT دارد. متخصصان در حوزه های توسعه نرم افزار، تجزیه و تحلیل داده ها، امنیت سایبری و مدیریت پروژه های فناوری اطلاعات از مشاغل مورد نیاز نیوزلند هستند. دولت نیوزلند ابداعات و ابتکارات مختلفی را برای جذب استعدادهای نو در حوزه فناوری به راه انداخته است که این کشور را به یک مکان جذاب تبدیل کرده است.

مشاغل در حوزه بهداشت و پرستاری

مراقبت های بهداشتی و پرستاری از بخش های مهم در نیوزلند هستند که نیاز دائمی به این دو حوزه شغلی در زمینه کادر درمان، متخصصان پزشکی به ویژه پرستاران و پزشکان در این کشور وجود دارد. به دلیل جمعیت در حال پیر شدن و زیرساخت های بهداشتی و درمانی فرصت های شغلی بسیاری برای پرستاران بین المللی در نیوزلند وجود دارد. مهاجرت به نیوزلند از طریق کار در حوزه های بهداشتی و پزشکی برای پزشکان و پرستاران و کادر درمان خارجی امکان پذیر است.

مشاغل در حوزه ساخت و ساز و مهندسی

بخش های ساخت و ساز و مهندسی نیوزلند در سایه زیر ساخت های گسترده و پیشرفته و همچنین پروژه های خانه سازی جدید در سال های اخیر با رشد قابل توجهی روبه رو بوده است. این رشد و گسترش مداوم موجب شده است تا یک نیاز دائمی برای کار کارگران ماهر از جمله مهندسان شهرسازی، معماران، مدیران پروژه های ساخت و ساز و افراد بساز و بفروش ایجاد شود.

مشاغل در حوزه کشاورزی و تجارت کشاورزی

این بخش طیف گسترده ای از چشم انداز شغلی در تجارت کشاورزی، باغبانی، دامداری و کشت و کار را ارائه می دهد. بر این اساس متخصصان در حوزه های علم کشاورزی و باغداری برای یافتن کار در نیوزلند با مشکل مواجه نمی شوند.

بخش توریسم و گردشگری نیوزلند دارای فرصت های شغلی زیادی برای فارغ التحصیلان بین المللی استمشاغل در حوزه توریسم و گردشگری

بخش توریسم و گردشگری نیوزلند علی رغم کاهش جزئی در بحبوحه همه گیری ویروس COVID-19 و قرنطینه ناشی از این بیماری رشد قابل توجهی داشته است. این بخش فرصت های شغلی بی شماری را برای کسب تجربه کاری عملی و امنیت شغلی در این حوزه ارائه داده است. بسیاری از دانشگاه ها و موسسه های آموزشی معتبر برنامه های سودآوری را در حوزه توریسم و گردشگری به فارغ التحصیلان دانشگاه های نیوزلند ارائه می کنند.

دانشگاه ها و موسسه های آموزشی نیوزلند ارائه دهنده برنامه های تحصیلی این حوزه های شغلی

دانشجویان بین المللی با تحصیل در نیوزلند در دانشگاه های زیر می توانند پس از فارغ التحصیلی در فرصت های شغلی مربوط مشغول کار و اشتغال شوند:

  • دانشگاه اوکلند University of Auckland
  • دانشگاه کانتربری University of Canterbury
  • دانشگاه ماسی Massey University
  • دانشگاه وایکاتو University of Waikato
  • دانشگاه فناوری اوکلند Auckland University of Technology
  • دانشگاه ویکتوریا ولینگتون Victoria University of Wellington
  • دانشگاه لینکلن Lincoln University
  • موسسه فناوری یونیتک Unitec Institute of Technology
  • ATMC نیوزلند ATMC New Zealand
  • دانشکده مدیریت هتل بین المللی اقیانوس آرام Pacific International Hotel Management School

جمع بندی

کشور نیوزلند جدا از دانشگاه های جهانی و معتبر دارای فرصت های شغلی متنوعی است و فرصت کار و اشتغال برای فارغ التحصیلان را فراهم می کند. اگر قصد اخذ ویزای تحصیلی نیوزلند و یا ویزای کاری این کشور را دارید، مشاور و وکیل مهاجرت موسسه مهاجرتی اصطهباناتی از بهترین مجموعه های مهاجرتی در ایران راهنمایی های ارزنده ای به شما ارائه می دهند.

مقالات مرتبط

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط و مزایای ویزای کار

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

ثبت درخواست مشاوره فوری