این کشور تا انتهای بیش از 900.000 دانشجو را پذیرش می کند

این کشور تا انتهای 2023 بیش از 900.000 دانشجو را پذیرش می کند

کانادا در حال برنامه ریزی برای اصلاح برنامه ویزای دانشجویی خود برای سال 2024 است. IRCC قصد دارد با چهارچوب جدید تغییرات جدیدی در سیستم صدور ویزا ایجاد کند. این روش جدید بخشی از هدف مدرن تر کردن برنامه دانشجویان بین المللیISP است. بنابراین، آگاهی از تغییرات جدید برای دانشجویانی که قصد تحصیل در دانشگاه های کانادا را دارند، می تواند ارزشمندتر باشد. در این مقاله به بررسی تغییرات آتی در سیستم ویزای دانشجویی کانادا می پردازیم.

کانادا میزبان بیش از 900.000 دانشجوی بین المللی در سال 2023 خواهد بود

مارک میلر Marc Miller ، وزیر مهاجرت کانادا به CBC گفت که کانادا در مسیر میزبانی از حدود 900.000 دانشجوی بین المللی در سال جاری است، این در حالی است که کشور کانادا با بحران مسکن مواجه است.

به گفته شرکت وام مسکن کانادا Canada Mortgage and Housing Corporationبرای مقابله با مسئله گران بودن هزینه اجاره خانه در کانادا و کاهش این هزینه ها، کانادا باید 5.8 میلیون خانه جدید، از جمله دو میلیون واحد خانه و آپارتمان اجاره ای را تا پایان سال 2023 (1402-1403) بسازد.

در سال 2022 (1401) اداره آموزش بین ‌المللی کانادا Canadian Bureau for International Education حدود 807.750 دانشجوی بین ‌المللی را در این کشور ثبت کرد که ویزای تحصیلی کانادا را دریافت کرده اند که نسبت به 5 سال گذشته در حدود 43 درصد افزایش داشت.

دولت فدرال کانادا در حال اقدام برای بررسی چهارچوب های پیشنهادی دانشگاه های تایید شده و ارزیابی سقف بالقوه صدور ویزای دانشجویی برای دانشجویان بین ‌المللی با هدف افزایش مزایای برنامه دانشجویی بین ‌المللی کانادا است.

به گزارش CIC News، IRCC جمع آوری و تجزیه و تحلیل داده ها از همه دانشگاه های تایید شده و مجاز برای پذیرش دانشجویان بین المللی DLI را در ماه های آینده آغاز خواهد کرد و فهرست اولیه دانشگاه های مورد تایید DLI برای تحصیل در کانادا را در بهار 2024 (1403) ارائه خواهد داد.

جمع بندی

تغییرات جدید توسط IRCC بر اساس “چهارچوب نهاد مورد اعتماد Trusted Institution Framework ” ایجاد شده و مجموعه قوانینی است که کالج ها و دانشگاه هایی را در کانادا انتخاب می کند که می توانند برای دانشجویان بین المللی پذیرش بگیرند. اگر قصد تحصیل در دانشگاه های کانادا در سال 2024 را دارید، زودتر با مشاور و وکیل مهاجرت موسسه مهاجرتی اصطهباناتی تماس بگیرید.

مقالات مرتبط

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط و مزایای ویزای کار

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

ثبت درخواست مشاوره فوری